Wednesday, May 23, 2007
Rolul perturbator (in)formativ al NTCI
Dacă pînă acum cîtva timp, cine ştia să navigheze pe internet sau - mai mult - avea o pagină web era considerat ca fiind modern sau în pas cu “moda”, acum, cine nu îndeplineşte aceste două condiţii, mai ales dacă are o afacere, poate considera că a pierdut deja foarte mulţi clienţi. Nu cred că este cazul să insistăm prea mult pe istoria internetului avînd în vedere imensa cantitate de informaţii apărută pe această temă.
Internetul poate provoca deficienţe de atenţie şi concentrare, slăbirea capacităţilor mentale, a puterii de judecată şi a motivaţiei, sunt probleme care se află de câţiva zeci de ani în atenţia cercetătorilor din lumea occidentală. In ultima vreme aceste afecţiuni au început să fie observate şi la mulţi dintre copiii şi tinerii din ţara noastră, sindromul anunţându-se a avea o largă răspândire în următorii 10 ani.
Vizionarea TV sau jocurile pe calculator scade nivelul de inteligenţa şi performanţele intelectuale.
In anul 1990 HEALY a menţionat: " in condiţiile în care creierul rămâne relativ pasiv în timpul copilăriei şi adolescenţei (prin vizionarea TV, jocul pe calculator), va fi mult mai dificil să-ţi dezvolte capacităţile intelectuale, mai târziu, când această punte este mai puţin flexibilă".
In ultima vreme toţi am fost contaminaţi cu virusul ce-l reprezintă Internetul. Acum nu ştiu: este o necesitate, este un lux?
Internetul iţi poate oferi multe, cred, că fără el nu am reuşi să facem chiar tot ce ne trebuie - pentru că, trebuie să recunoaştem, multe lucruri sunt mult mai simplu de făcut pe Internet. Există însă o problemă şi nu e una deloc minora, e una care poate să-ţi dea toate treburile peste cap, chiar dacă după, părerea mea, este singurul defect al acestui serviciu. Să fie Internetul un lux? Nu prea cred. Pentru că acum majoritatea avem acces la acest serviciu, sunt mulţi cei care-l folosesc chiar cu regularitate sau chiar in fiecare zi. Pentru mulţi dintre noi e o necessitate, deorece îl folosim pentru a ne rezolva treburile pe Internet pentru a aloca mai puţin timp, iar lucrările pe care noi le facem ies mai bine şi pot fi mai uşor de urmărit.
Avantajele si dezavantajele promovarii web
Aparitia comertului global, cresterea investitiilor in tarile straine si tranzactiile internationale au creat o presiune foarte mare asupra micilor comercianti sa isi gaseasca noi si inovatoare moduri de a isi distribui produsele si serviciile.
In lupta pentru optiuni de marketing alternative mai ieftine aceste mici intreprinderi continua sa foloseasca metodele traditionale cum ar fi anunturile publicitare, reclamele sau revistele fara a cunoaste avantajele promovarii online. Mult prea des acesti intreprinzatori mici se concentreaza doar asupra aspectelor negative ale promovarii online fara a se folosi de avantajele pe care aceasta metoda le presupune. In plus, ei au conceptia gresita cum ca metodele tradinionale de marketing sunt mai ieftine decat promovarea online.
Pentru multi intreprinzatori mici promovarea produselor si serviciilor lor prin intermediul internetului este o sarcina aparent mult prea grea. Cu toate acestea daca are acces la informatiile necesare o firma poate beneficia deplin de avantajele promovarii online in acelasi timp minimizand dezavantajele. De fapt este posibil ca promovarea online sa devina cea mai convenabila forma de marketing pentru firma respectiva.
Internetul a reuşit să facă legături cu întreaga lume şi ne ajută să ţinem legătura cu cei dragi care nu se alfa in jurul nostru (peste hotare).
Get your own Poll!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment